Tværmedial kommunikation - Bachelor-/kandidattilvalg
Kursusindhold
Formålet med kurset er at give den studerende færdigheder og kompetencer i at kunne analysere en virksomhed og dennes kommunikation samt komme med forslag til forbedringer på tværs af platforme.
Kurset har især fokus på digital kommunikation, men analog kommunikation inddrages og diskuteres også. Emner, der berøres, inkluderer blandt andet: branding, storytelling, influencer marketing, SoMe marketing, SEO optimering, user experience og omnichannel marketing.
Gennem forløbet arbejdes der i grupper, der hver især (sam)arbejder med en selvvalgt virksomhed. Fokus i kurset er således på praksisnærhed.
Cross-media Communication - BA/MA Elective
Holdundervisning
Følger
- ECTS
- 15 ECTS
- Prøveform
-
Portfolio, Portfolio, En samlet portfolio uploadet i digital eksamen: Deadline 29. maj 2024
- Prøveformsdetaljer
- ?
Kriterier for bedømmelse
Enkeltfag dagtimer (tompladsordning)
- Kategori
- Timer
- Holdundervisning
- 42
- Forberedelse (anslået)
- 367,5
- Total
- 409,5
Kursusinformation
- Undervisningssprog
- Dansk
- Kursusnummer
- HEGRTVMKFU
- ECTS
- 15 ECTS
- Niveau
- Bachelor
Bachelor tilvalgKandidat tilvalg
- Varighed
-
1 semester
- Placering
- Forår
- Skemagruppe
-
Se skemalink
- Studienævn
- Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
- Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende fakultet
- Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlig
- Nana Emilie Grew (6-756b78383d3d476f7c7435727c356b72)
Are you BA- or KA-student?
Courseinformation of students