Interkulturelle markedsstudier - Kultur, identitet og interpersonel kommunikation - Fransk

Kursusindhold

Dette fagelement består af 2 kursusdele:

  • Kultur, sprog og identitet: kultur, identitet og magtteori i forhold til interkulturelle relationer og internationale organisationer samt virksomheder.
  • Interpersonel diskurs: kommunikative og sproglige principper samt interpersonel interaktion på fremmedsproget i organisationer.
Engelsk titel

Intercultural Market Studies: Culture, Identity and Interpersonal Communication - French

Holdundervisning.

ECTS
15 ECTS
Prøveform
Portfolio
To mundtlige oplæg der bliver dækket i løbet af kurset Interpersonel diskurs
- et skriftlig oplæg der blivet dækket af de to kurser –og afleveres d. 8. januar

- Kultur, sprog og identitet: et essay på max. 20-22 sider - eller to essay à på max. 10-11 sider alt efter sprog
- Interpersonel diskurs : en teoretisk refleksion over det mundtlige oplæg, på max. 5- hvis man vælger at skrive 20 sider i det andet kursus- eller 3 sider –hvis man vælger hvis man vælger at skrive 22 sider i det andet kursus
Hjælpemidler
Alle hjælpemidler tilladt
Bedømmelsesform
bestået/ikke bestået
Censurform
Ingen ekstern censur
Kriterier for bedømmelse
  • Kategori
  • Timer
  • Forberedelse
  • 353,5
  • Holdundervisning
  • 56
  • Total
  • 409,5

Kursusinformation

Undervisningssprog
Fransk
Delvist på dansk
Kursusnummer
HIMK03131U
ECTS
15 ECTS
Niveau
Kandidat
Kandidat tilvalg
Varighed

1 blok

Skemagruppe
Se skemalink
Studienævn
Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende institut
  • Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Udbydende fakultet
  • Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlig
  • Shaun Nolan   (6-6e787c3c3936446c7971326f7932686f)
Underviser

Carsten Humlebæk

Gemt den 10-09-2019

Are you BA- or KA-student?

Are you bachelor- or kandidat-student, then find the course in the course catalog for students:

Courseinformation of students