FM, Digital strategisk kommunikation Tilvalg

Kursusindhold

Modulet er målrettet til studerende, som sigter mod en ansættelse som kommunikationsmedarbejder i en NGO, et privat firma eller en offentlig organisation. Det består i en indføring i organisationsanalyse, som danner udgangspunkt for udarbejdelsen af en kommunikationsplan. Planen kan f.eks. tage udgangspunkt i teori om social innovation, branding, co-creation, forandringskommunikation, markedsføring eller public relations/public affairs. Under hele forløbet arbejder de studerende med konkrete analyser, som til sidst sammenfattes i en portfolio.

Engelsk titel

Digital strategic communication

Uddannelse

Tværhumanistisk tilvalgstudium på BA-niveau i Digital Kommunikation og Æstetik, 2019-ordningen

Målbeskrivelse

Tilvalgsstudium i Digital Kommunikation og Æstetik 2019, BA:

 

Holdundervisning

Der er adgang til studiemønsteret for alle studerende også studerende med grundfag i Film- og Medievidenskab. Tilvalget tæller ikke som tilvalg under Film- og Medievidenskab

ECTS
15 ECTS
Prøveform
Andet
For detaljer, se studieordning
Kriterier for bedømmelse

Link til studieordning:

 

 

  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 84
  • Forberedelse
  • 325,5
  • Total
  • 409,5

Kursusinformation

Undervisningssprog
Dansk
Kursusnummer
HFMB10071U
ECTS
15 ECTS
Niveau
Bachelor
Bachelor tilvalg
Varighed

1 semester

Skemagruppe
Skema bliver lagt udenfor blokstruktur
Studienævn
Studienævnet for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende institut
  • Institut for Medier, Erkendelse og Formidling
Udbydende fakultet
  • Det Humanistiske Fakultet
Kursusansvarlig
  • Pia Karstoft Andersen   (8-6d63747576716876426a776f306d7730666d)
Underviser

Opdateres

Gemt den 30-04-2019

Are you BA- or KA-student?

Are you bachelor- or kandidat-student, then find the course in the course catalog for students:

Courseinformation of students