Interkulturelle markedsstudier - Interpersonel diskurs - fransk

Kursusindhold

Der opnåes færdigheder i:

  • Mundtligt kommunikere klart, korrekt og utvetydigt på fremmedsproget. 
  • Formidle korrekt til og fra fremmedsproget under iagttagelse af kulturelle forskelle og den sociale og forretningsmæssige kontekst.
  • Yde ad hoc-support om sproglige og kulturelle forhold.
  • Fungere som mødeleder og forhandler på fremmedsproget.
  • Navigere strategisk i forhold til interkulturelle processer og relationer. 
  • Reflektere over egen og andres kommunikation på fremmedsproget.
  • Analysere kulturel diversitet.
  • Håndtere kulturelle modsætningsforhold på interpersonelt og organisatorisk niveau.
  • Vurdere, begrunde og anvende relevante videnskabelige metoder til løsning af konkrete problemer.
  • Arbejde systematisk, målorienteret og strategisk hensigtsmæssigt.
  • Strukturere en argumentation på fremmedsproget. 
Engelsk titel

Intercultural Market Studies - Interpersonal Discourse - French

Holdundervisning og workshops.

ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Mundtlig prøve, 30 min.
Prøveform: Bunden mundtlig prøve med forberedelse.
Bedømmelse: Ekstern prøve bedømt efter 7-trins-skalaen.
Eksaminationssprog: Fransk.
Omfang: 30 min. inkl. votering. Der gives 30 min. forberedelsestid.
Hjælpemidler
Alle hjælpemidler tilladt

Der gives ikke internetadgang ved forberedelsen.

Bedømmelsesform
7-trins skala
Censurform
Ekstern censur
Kriterier for bedømmelse
ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Bemærk! Det er kun muligt at følge kurset, hvis du har et fagelement, der tilsvarer eksamen i Interkulturelle markedsstudiers eksamen (se ovenfor).
Kriterier for bedømmelse
  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 28
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Total
  • 204,75