Interkulturelle markedsstudier - Forbrugerkommunikation fransk

Kursusindhold

Der opnåes færdighed i:

  • Tilvejebringe store mængder information, primært via digitale kilder på det pågældende sprog.
  • Systematisere og kritisk vurdere indhentet information med henblik på specifikke analyseopgaver.
  • Påskrift kommunikere klart, korrekt og utvetydigt påfremmedsproget.
  • Vurdere og målrettet vælge de rigtige kommunikationsstrategier og -værktøjer (sprog, genre, register) i forhold til den kulturelle kontekst.
  • Anvende kendskabet til organisationens eller virksomhedens omverden på en måde, der er relevant for organisationers og virksomheders strategi og planlægning.
  • Anvende teoretisk kulturforståelse i et handlingsorienteret perspektiv til at forudsige og skitsere forventelig forbrugeradfærd.
  • Udarbejde løninger i komplekse interkulturelle og organisatoriske situati-oner.
  • Arbejde systematisk, målorienteret og strategisk hensigtsmæssigt.
  • Arbejde projektorienteret og tvæfagligt.
Engelsk titel

Intercultural Market Studies - Consumer Communication French

Holdundervisning.

ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Skriftlig aflevering, 11-15 ns
Det anbefales, at prøven aflægges som gruppeprøve (max 3 studerende) med individuel bedømmelse, men den kan også aflægges individuelt.
Ved 2 studerende er omfanget 16-22 normalsider, og ved 3 studerende 22-30 normalsider.
Hver enkelt deltagers bidrag skal være identificeret og kunne bedømmes for sig. Deltagernes fællesbidrag må ikke overstige 50 %.
Censurform
Ekstern censur
Kriterier for bedømmelse
ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Bemærk! Det er kun muligt at følge kurset, hvis du har et fagelement, der tilsvarer eksamen i Interkulturelle markedsstudiers eksamen (se ovenfor).
Kriterier for bedømmelse
  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 28
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Total
  • 204,75