Interkulturelle markedsstudier - Stakeholder Relationship Management

Kursusindhold

Der opnåess færdigheder i:

  • Formulere salgsstrategier.

  • Opstille forslag til organisationsstrukturer og HR-programmer til støtte for strategisk funderede salgsaktiviteter.

  • Anvende viden om tillid og kultur til opbygning af kundeloyalitet.

  • Analysere industrielle markeder og beslutningsprocesser i kundernes orga-nisationer og virksomheder.

  • Analysere de interne forudsætninger for, at salgsmålsætning og strategi harmonerer.

Engelsk titel

Intercultural Market Studies - Stakeholder Relationship Management

Holdundervisning.

Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.

ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Mundtlig prøve, 30 min.
Skriftlig aflevering, 3-5 ns
Den mundtlige prøve vægtes med 75 %, materialet med 25 %.
Hjælpemidler
Alle hjælpemidler tilladt

Til den mundtlige prøve må dog kun medbringes materialet og 1 sides talepapir.

Bedømmelsesform
7-trins skala
Censurform
Ingen ekstern censur
Kriterier for bedømmelse
  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 28
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Total
  • 204,75