Forbrugeradfærd

Kursusindhold

Der opnåess færdigheder i:

  • Udforme undersøgelsesdesigns til analyse af forbrugeradfærd.

  • Benytte adævate undersøelsesmetoder.

  • Formulere kommunikations- og brandingstrategier på baggrund af forbru-geradfærdsanalyser.

  • Analysere forbrugsprocesser og forbrugerkultur.

  • Analysere sammenhængen mellem forbrugeradfærd, kommunikation og brandin

Engelsk titel

Consumer Behaviour

Holdundervisning.

Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.

ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf  

  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 28
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Total
  • 204,75