Kursussøgning, efter- og videreuddannelse – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Kursussøgning, efter- og videreuddannelse

Marketingstrategi og -planlægning i internationalt perspektiv

Praktisk information
Studieår 2016/2017
Tidspunkt
Efterår
Niveau Kandidat
ECTS 7,5 ECTS
Kursusansvarlig
  • Kirsten A. Jeppesen Kragh (12-73717a7b7c6d76737a696f7048707d7536737d366c73)
  • Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Kursusnummer: HIMK03031U

Engelsk titel

Marketing Strategy and Planning in an International Perspective

Kursusindhold

Der opnåes færdigheder i:

  • Fastlægge organisationens eller virksomhedens marketingvariable konsistent med organisationens/virksomhedens situation.
  • Opstille strategier for markedsføring til forbrugermarkedet og det industrielle marked.
  • Vurdere marketingbeslutninger i lyset af organisationens eller virksomhedens eksterne og interne forhold.
  • Segmentere organisationens eller virksomhedens markeder og identificere dens positionering i forhold til konkurrenter. 

Bemærkninger

Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.

Studienævn

Studienævnet for Engelsk, Germansk og Romansk

Varighed

1 semester

Skemagruppe

Se skemalink
---- SKEMA LINK ----

Undervisningsform

Holdundervisning.

Undervisningssprog

Engelsk
Delvist på dansk

Arbejdsbelastning

Kategori Timer
Holdundervisning 28
Forberedelse 176,75
Total 204,75

Eksamen

Prøveform

Andet

Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf  

Mere information om kurset
Er du BA- eller KA-studerende?
Er du bachelor- eller kandidat-studerende, så find dette kursus i kursusbasen for studerende:

Kursusinformation for indskrevne studerende