Marketingstrategi og -planlægning i internationalt perspektiv

Kursusindhold

Der opnåes færdigheder i:

  • Fastlægge organisationens eller virksomhedens marketingvariable konsistent med organisationens/virksomhedens situation.
  • Opstille strategier for markedsføring til forbrugermarkedet og det industrielle marked.
  • Vurdere marketingbeslutninger i lyset af organisationens eller virksomhedens eksterne og interne forhold.
  • Segmentere organisationens eller virksomhedens markeder og identificere dens positionering i forhold til konkurrenter. 
Engelsk titel

Marketing Strategy and Planning in an International Perspective

Holdundervisning.

Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.

ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf  

  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 28
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Total
  • 204,75