Cross-Cultural Management

Kursusindhold

Der opnåess færdigheder i:

  • Integrere viden om kulturforskelle i organisationers og virksomheders marketing og ledelse.
  • Håndtere kulturel kompleksitet i organisationer, virksomheder og markeder.
  • Identificere kulturforskelle i organisationer, virksomheder og markeder.
  • Forklare baggrunden for kulturforskelle.
  • Kritisk vurdere fordele og ulemper ved organisationskulturelle teorier
Engelsk titel

Cross-Cultural Management

Holdundervisning.

Bemærk! Dette kursus må kun følges af studerende på Interkulturelle markedsstudier.
Undervisningen finder sted på CBS.

ECTS
7,5 ECTS
Prøveform
Andet
Kriterier for bedømmelse

http:/​/​hum.ku.dk/​uddannelser/​aktuelle_studieordninger/​interkulturelle_markedsstudier/​interkulturelle_markedsstudier_ka.pdf  

  • Kategori
  • Timer
  • Holdundervisning
  • 28
  • Forberedelse
  • 176,75
  • Total
  • 204,75